To branding αποτελεί καθεαυτού μια εφαρμογή μάρκετινγκ την οποία μια επιχείρηση χρησιμοποιεί στρατηγικά την εταιρική της ταυτότητα όπου την ξεχωρίζει από τους ανταγωνιστές της ενώ ταυτόχρονα την καθιστά αναγνωρίσιμη από τους πελάτες της.
Brand μπορεί να είναι μια ονομασία, ένας όρος, ένα σχέδιο, ένα σύμβολο ή οποιοδήποτε άλλο στοιχείο συνδέεται με το προϊόν ή την υπηρεσία μιας επιχείρησης ή ενός ανθρώπου που το διαφοροποιεί από τους ανταγωνιστές της.
Πρωταρχικό ρόλο για μια επιχείρηση είναι η δημιουργία ενός ισχυρού brand με σκοπό να αναδείξει τα ανταγωνιστικά της πλεονεκτήματα και να καθορίσει τη θέση στην αγορά που δραστηριοποιείται.
Η διαδικασία ονοματολογίας για μία εταιρεία, ένα προϊόν ή μια υπηρεσία, γίνεται έχοντας ως βάση τον προσδιορισμό της εταιρείας στην αγορά, ώστε αυτή να αντιπροσωπεύει ευκρινώς τα ανταγωνιστικά της πλεονεκτήματα.
Διεξάγεται έρευνα ώστε να μην υπάρχουν παρόμοια ονόματα από ανταγωνιστές καθώς και επίσης να διαπιστώνουμε ότι υπάρχει και σχετικό domain. Το όνομα μιας επιχείρησης πρέπει να είναι ξεχωριστό, περιγραφικό και κατατοπιστικό ώστε να καταλάβεις από την αρχή τι προσφέρει η επιχείρηση.
Ο σχεδιασμός λογοτύπου αποτελεί τη γραφιστική αποτύπωση του εμπορικού σας σήματος που μπορεί να αποτελείται από λέξεις, γραφικές αναπαραστάσεις, σύμβολα, χρώματα ή και συνδυασμούς αυτών ώστε να προσελκύει το κοινό στο οποίο απευθύνεται. Σκοπός του λογότυπου είναι να αποτυπώνεται εύκολα στη μνήμη και να το αναγνωρίζει εύκολα ο υποψήφιος πελάτης.
Ένα καλοσχεδιασμένο λογότυπο εκφράζει, μεταξύ άλλων, τη φιλοσοφία και το όραμα μιας επιχείρησης και προσελκύει πάντα την προσοχή των πελατών σας, δημιουργώντας τους μια θετική εντύπωση προς το brand.
Η δημιουργία του λογότυπου ξεκινά με εκτεταμένη μελέτη και έρευνα και συνεχίζει με επαγγελματικό σχεδιασμό με ιδιαίτερη προσοχή στη λεπτομέρεια.
Η εταιρική ταυτότητα αποτελεί το κύριο κομμάτι της προβολής και επικοινωνίας μιας επιχείρησης στο ευρύ κοινό έτσι ώστε να αντικατοπτρίζεται η φιλοσοφία και οι αξίες της μέσα από αυτή. Αφορά κυρίως στη συνολική αναγνωρισιμότητα της εταιρικής εικόνας που μια επιχείρηση θέλει να διαμορφώσει.
Ο σχεδιασμός της εταιρικής ταυτότητας καλύπτει κάθε ανάγκη της οπτικής επικοινωνίας της επιχείρησης με εφαρμογές που αφορούν το λογότυπο την επαγγελματική κάρτα, το επιστολόχαρτο, τον φάκελο, το folder και των εταιρικών παρουσιάσεων / διαφημιστικών. Για την σωστή εφαρμογή της οπτικής επικοινωνίας της εταιρείας θα πρέπει η εταιρική ταυτότητα να εφαρμόζεται παντού σωστά, στην ιστοσελίδα, στο φυσικό κατάστημα, στα ρούχα των υπαλλήλων, στα αυτοκίνητα.
Η εταιρεία μας είναι σε θέση να αναλάβει όλη την διασικασία Branding, Ονοματοδοσίας, Σχεδιασμού λογότυπου και Εταιρικής ταυτότητας